Pożar lodówki

czyli wszystko to, co nie pasuje do powyższych ...
Awatar użytkownika
Paczek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4544
Rejestracja: czwartek, 2 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Pożar lodówki

Postautor: Paczek » sobota, 9 lis 2013, 00:13

Całe szczęście , że to były tylko próby .....

właśnie odebrałem z "serwisu" i uruchomiłem próbnie w piwnicy .

Pochodziła z godzinkę bez problemu , aż tu nagle ...... gaz zaczął płonąć po za palnikiem .

Dokładnie w mieszalniku ( może źle to opisu , ale chodzi o miejsce, gdzie jest dyszka gazu i gdzie miesza się gaz z powietrzem ).

Co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
Załączniki
pożar.jpg

Awatar użytkownika
kooba
Administrator
Administrator
Posty: 5542
Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Pożar lodówki

Postautor: kooba » sobota, 9 lis 2013, 08:23

Nie znam się zbytnio na lodówkach, ale jak połączę fizykę z logiką to mam pewną teorię. Może to zbyt bogata mieszanka (za mało powietrza) przez co cięższy gaz opadł i zebrał się w mieszalniku, a następnie zapalił.

wito
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 67
Rejestracja: sobota, 25 sie 2012, 22:38
Lokalizacja: Koło Staszowa

Re: Pożar lodówki

Postautor: wito » sobota, 9 lis 2013, 08:23

Witam.
Miałem to samo zdarzenie w mojej lodówce i stwierdziłem że przyczyną tego było zanieczyeszczenie palnika. Było po prostu trochę kurzu. Po wyczyszczeniu płomień palił się już we właściwym miejscu.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
CornBlumenBlau
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 4379
Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
Lokalizacja: Siradiensis

Re: Pożar lodówki

Postautor: CornBlumenBlau » sobota, 9 lis 2013, 08:38

Sprawdź czy w tej dyszce nic nie zalega, ewentualnie przedmuchaj kompresorem. Najciekawsze jest to jak tam w ogóle doszło do zapłonu, bo palić tam się będzie jak np podpalisz zapałką, ale samo? Nastąpiło coś w rodzaju cofnięcia płomienia jakby na to nie patrzeć. Ale jeżeli odebrałeś ją z serwisu, to reklamuj usługę.