![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://www.k9rdj.co.uk/campingtrailer/offroadcaravan.jpg)
mamy N126 z vitarką jako holownik
a w tle eNka z suzuki Jimny
tu przygotowania do wersji ekstremalnej
link do poczytania
http://www.k9rdj.co.uk/campingtrailer.html
Egebere pisze:Rodzi się pytanie : gdzie tym jeździć ?
Paczek pisze:Nie - no koledzy - to oczywisty żart - TERENOWA PRZYCZEPA CAMPINGOWA.![]()
![]()
![]()
A następbna z tej serii będzie PRZYCZEPKA BOLID, albo PRZYCZEPKA CAPMPINGOWA KABRIOLET![]()
![]()
![]()
PS. Z wielikim szacunkiem do wszystkich tuningowców .
konrad pisze:
Michał ty tu na spamuj tylko zakładaj wątek z opisem remontu![]()
wszyscy na wakacjach i nikt poza Tobą nie działa w przyczepce
jak tam malowanierobiłeś renolakiem ? wałek czy pistolet ?
bo na fotce za wiele nie widać
Drako pisze:Unimog jest bez sensu - wolny , klocowaty zbyt szeroki na 90% ciekawych tras. Na wiekszosci europejskich szlakow unimog jest bezuzyteczny.
robert pisze:Mam ochotę na wyprawę w stylu Unimog track expedition http://www.youtube.com/watch?v=G9do9Iq1-ow
wojtus pisze:robert pisze:Mam ochotę na wyprawę w stylu Unimog track expedition http://www.youtube.com/watch?v=G9do9Iq1-ow
Film pewnie, nie oddaje wszystkiego. Myślę że większość normalnych (nie SUV) 4x4, przejechałby tą trasą, bez strat. Najwięcej zależy, od kierowcy. Unimog jest fajny, ale jest dużo innych samochodów, też fajnych![]()
@Drako, dziś prowadzilśmy korespondencję, o motaniu n126n
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości