Hello! Minął prawie rok. Miałem w tzw między czasie sporo przemyśleń odnośnie tego jak miał by ów remont wyglądać, do czego miała by mi Enka służyć i jaki konkretnie holownik jest mi potrzebny...
Ponieważ zarówno Enka jak i Holownik mają u mnie pewne dożywocie postanowiłem zrobić robotę porządnie.
Prace zacząłem od Holownika zwanego dalej Żukerson'em.
Tutaj macie link do prac nad Żukersonem
https://www.facebook.com/BrodatyMike/me ... 086&type=3Początkowo Żukerson miał być zasilany Pb + Lpg... po przemyśleniach padło jednak na zasilanie silnikiem Diesla...
Jednak zwykła Andoria i wszystkie podzespoły od poczciwego Żuka uznałem za zbyt archaiczne i awaryjne... szkoda urlopu na remonty i naprawy w trakcie wyjazdu... w związku z tym wszystkie podzespoły od silnika, przez skrzynię wraz z napędami 4x4 aż po zawieszenie kończąc na wspomaganiu i klimatyzacji pochodzą w ostateczności od Nissana Terrano
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ramę ocynkowałem i pomalowałem podkładami antykorozyjnymi. Następnie wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe i paliwowe...
Obecnie składam wszystko do kupy...
Jeśli chodzi o samą budę to będzie to przedłużona podwójna kabina z otwartą paką...
Co do Enki zaś plan jest taki, że....
... no nie mogę na razie ,ale obiecuję, że będzie nadążała za Żukersonem na 32'' kołach...
obszerna relacja już nie długo!!!
Pozdrawiam ( ps uwielbiam takie zimy jak ta!!! )