t4 multivan czy Ducato
t4 multivan czy Ducato
Panowie mam do Was pytanie, chodzi o wybór między VW t4 Multivan a Fiatem Ducato oba w cenie do 12000 zł. Wiem szału z taką kwotą nie ma ale 30000 zł poszło właśnie Peugeota Boxera z 2007 tyle że on jest na 3 osoby z paką do wożenia paczek. Teraz potrzebuję czegoś tak max do 9osób ale minimum 8 osób. Zastanawiałem się właśnie nad t4 bo dużo osób sobie chwali, jest wśród Nas na pewno jakiś użytkownik t4 np. Boguś czy Chriss666 zwany cięty język Proszę o poradę w sprawie silnika jaki wybrać, oglądałem parę 1.9 TD ale to tylko coś chyba lekko ponad 60 kucy ma, są jeszcze 2.4 Oczywiście raczej w dieslu chyba że ktoś przedstawi mocny argument co do gazu w busie. Alternatywa to Fiat Ducato 9 osob lekko przedłużony z 1999 roku 2.5 td i 112km.
"dzyń, dzyń, dzyń"
Re: t4 multivan czy Ducato
Multivan to raczej jest 7 osobowy...
ale tylna kanapa rozkładana do spania, i jest stolik , rolety w oknach
na 8-9 osób potrzebujesz caravelle
a silnik jeśli idzie o dalekie trasy to raczej 2.5TDI w t4 były udane , a 1.9 to do golfa się nadaje....
ja osobiście jeździłem 2,4d [pięciocylindrowy] silnik nie do zajechania , choć mocy to tylko 78 KM po równym się dobrze śmigało , w Alpy bym nie polecał
a ducato to w tym wieku to już kupa rdzy..... boxer i jumper mały lepsze blachy [chyba ocynkowane] .....
o przykładowa aukcja caravellki http://allegro.pl/vw-t4-caravelle-2-5-t ... 44030.html
ale tylna kanapa rozkładana do spania, i jest stolik , rolety w oknach
na 8-9 osób potrzebujesz caravelle
a silnik jeśli idzie o dalekie trasy to raczej 2.5TDI w t4 były udane , a 1.9 to do golfa się nadaje....
ja osobiście jeździłem 2,4d [pięciocylindrowy] silnik nie do zajechania , choć mocy to tylko 78 KM po równym się dobrze śmigało , w Alpy bym nie polecał
a ducato to w tym wieku to już kupa rdzy..... boxer i jumper mały lepsze blachy [chyba ocynkowane] .....
o przykładowa aukcja caravellki http://allegro.pl/vw-t4-caravelle-2-5-t ... 44030.html
Re: t4 multivan czy Ducato
polecam lekture:
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=181
również :
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=293
docelowo:
http://www.t4-forum.pl/viewforum.php?f=42
pozdrawiam
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=181
również :
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=29&t=293
docelowo:
http://www.t4-forum.pl/viewforum.php?f=42
pozdrawiam
Re: t4 multivan czy Ducato
Jędrek a te fotele da się obrócić czy one są na stałe? chodzi mi o pierwsze zdjęcie i drugi rząd foteli. Kiedyś widziałem podobnego miał szyny i można było dowolnie konfigurować środek. W grand voyagerze też był taki drugi rząd foteli i były obracane. Jeśli muszą być takie na stałe to chyba będę musiał brać tego ze zdjęcia niżej. Auto raz w miesiącu będzie pewnie latać na trasie Lublin - Bath, Bristol
"dzyń, dzyń, dzyń"
Re: t4 multivan czy Ducato
stico80 pisze:ktoś przedstawi mocny argument co do gazu w busie. .
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=6176
- b.b tulipan
- Fanklubowicz
- Posty: 1086
- Rejestracja: piątek, 29 lut 2008, 15:13
- Lokalizacja: Wrocław
Re: t4 multivan czy Ducato
Witam.
Ja nie wypowiem się w tej sprawie.
Mam faktycznie VW T4 ale blaszak na potrzeby transportowe.Czasami ciąga poczciwą N126e ale jest troszkę za słaby.
Jest to 1,9 zwykły diesel o mocy coś około 60 koni.Syn ma VW T4 2,5 ale też zwykły diesel i też blaszak.
Koledzy podali link na forum t4 i tam znajdziesz dużo więcej ciekawych tematów.
Ja nie wypowiem się w tej sprawie.
Mam faktycznie VW T4 ale blaszak na potrzeby transportowe.Czasami ciąga poczciwą N126e ale jest troszkę za słaby.
Jest to 1,9 zwykły diesel o mocy coś około 60 koni.Syn ma VW T4 2,5 ale też zwykły diesel i też blaszak.
Koledzy podali link na forum t4 i tam znajdziesz dużo więcej ciekawych tematów.
Najlepiej to nic nie robić a potem odpocząć.
Nie A4, nie L4 tylko T4
Nie A4, nie L4 tylko T4
Re: t4 multivan czy Ducato
b.b tulipan pisze:Witam.
troszkę za słaby.
Jest to 1,9 zwykły diesel o mocy coś około 60 koni..
dokładnie jak napisane,przy 1.9 td szału nie ma również,o wyprzedaniu zapomnij ,chyba że wolne aż po horyzont 2.4dtypowy wół do pracy,niezniszczalny-choc lubi pękac głowica
Re: t4 multivan czy Ducato
To zostaje chyba 2,5 Tdi ten co ma 102 pajace. Mam nadzieję że to będzie dobry wybór. Większość osób chwali sobie te T4. Z drugiej strony też kiedyś uległem i kupiłem chwalonego passata i to była jedna z większych głupot ale może tak trafiłem. Z trzeciej strony dużo osób narzeka na Fordy Transity a mi jeździło się świetnie ale jest i czwarta strona, że one były prosto z fabryki przyprowadzane na salon to jak się miało nimi jeździć. Vivaro ten co ostatnio miałem w spadku od sąsiada też był świetny do jazdy no ale drugich 30 kawałku to już nie mam skąd wytrzepać a i sponsorów też brak.
"dzyń, dzyń, dzyń"
Re: t4 multivan czy Ducato
stico80 pisze:Jędrek a te fotele da się obrócić czy one są na stałe? chodzi mi o pierwsze zdjęcie i drugi rząd foteli.
w Multivanie są obracane , i przesuwane też na szynach , ostatnia ławka też powinna mieć regulację przód-tył
a w moim grand voyagerku wersja limited '04 lift , drugi rząd foteli nie był obracany .... chociaż full option.... a komfort podróżowania na 5+.... nawet gazu w trasie brał tak 12-16 l LPG czyli nieźle...
jak kiedyś będzie mnie stać to na pewno takiego jeszcze raz sobie kupię
Re: t4 multivan czy Ducato
jedrek101 pisze:stico80 pisze:Jędrek a te fotele da się obrócić czy one są na stałe? chodzi mi o pierwsze zdjęcie i drugi rząd foteli.
w Multivanie są obracane , i przesuwane też na szynach , ostatnia ławka też powinna mieć regulację przód-tył
Jederek101 wstawil zdjecie multivana z modelu atlantis 99r z fotelami obrotowymi ale za 12 tys takiego auta nie kupisz
t4 2.5tdi za ta kwote tez odpusc (nawet nie wiem czy za taka kase sie cos znajdzie) chyba ze jestes nastawiony przy starcie gruby remont
t4 2.4 jak masz latac na takie duze odleglosci z ludzmi to wspołczuje -dojedziesz ale juz widze nerwy pasazerów ...
t4 2.5b/lpg hmm... takiego posiadam i jestem zadowolony - 60tys.km i zadnych powaznych usterek bo klocki , rozrzad ,płyny , akumulator to normalne ze sie wymienia po pewnym przebiegu - ach zapomnialem łączniki stabilizatora przy zawieszeniu koszt do 100zł
zreszta babula dał linki na forum poczytaj popytaj - ja swojego rok szukałem bo nic godnego uwagi nie było a kwote mialem duzo wieksza na auto - stare i strasznie drogie te auta sa...
szymon79
N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG
N 132t + N250 + VW T4 multivan 2.5 LPG
Re: t4 multivan czy Ducato
Mam T4 blaszak 1994r 1.9 D 44 kw latam tym trzy lata i jestem zadowolony. Wymieniłem tylko świece żarowe i rozrusznik.Fakt przy wyprzedzaniu szału nie ma ale auto zapakowane po sam dach.Osiągi no cóż to auto do pracy a nie do ścigania.
Re: t4 multivan czy Ducato
stico80 pisze:Chriss666 zwany cięty język
jako, że zostałem wynagrodzony nowym przydomkiem to i ja zabiorę głos
mam 2.4D , jeżdziłem chwilę 1.9td i 2,5 tdi
w zasadzie 1.9 odpuść sobie - to nie jeździ
2.4 d całkiem fajne w porównaniu do tego poprzedniego ale szału nie ma - spokojnie pojeździsz do 100km/h i w mierę sensownie da się wyprzedzić
2,5 tdi - 140 koników - inna bajka , ale dostać cokolwiek w stanie zdatnym do jazdy to również bajka
komfort jazdy dla mnie lepszy niż w reno trafiku i fordzie transicie - fotel kierownika absolutnie baz uwag , nawet lepiej niż w niejednej osobówce (np volvo V70 )
oczywiście cokolwiek w sensownym stanie kosztuje pierdylion dukatów , reszta to zakatowane trupy
Re: t4 multivan czy Ducato
U mnie w pracy kolega jeździ Eurovanem (sprowadzony z USA). Silnik 2.8 VR6. Do tego gaz i skrzynia automat. Jeździ się tym na prawdę bardzo przyjemnie (jako pasażer). Jutro podpytam jakie są koszty podróżowania takim modelem. Ile to pali i czy miał jakieś "przygody" z tym silnikiem.
Klajster Miasto i Kraj
Re: t4 multivan czy Ducato
No spoko tylko Euroline to Ford Transit, w środku bardzo fajny, po złożeniu siedzeń wychodzi ogromne łóżko ale cena też chyba wyższa.
"dzyń, dzyń, dzyń"
Re: t4 multivan czy Ducato
mr_dywan pisze:U mnie w pracy kolega jeździ Eurovanem (sprowadzony z USA). Silnik 2.8 VR6. Do tego gaz i skrzynia automat. Jeździ się tym na prawdę bardzo przyjemnie (jako pasażer). Jutro podpytam jakie są koszty podróżowania takim modelem. Ile to pali i czy miał jakieś "przygody" z tym silnikiem.
jeżdziłem takim w manualu - wersja europejska zwana caravella - jako kierowca jeździ się tym zayebiście , mógłbym taki mieć
bez gazu oczywiście, przy przebiegu koło 500kkm bez żadnych awarii i problemów , radość z jazdy naprawdę ogromna
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości