Crash test
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Crash test
Jak ktoś ma escorta, jako holownik, to nie polecam...
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Crash test
Swoją drogą, ciekawy patent z tą blacho-blokadą pod zaczepem cepki. Gdyby nie to, to golfik chyba wyglądałby tak samo, jak escort.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
- Tarapukuara
- Fanklubowicz
- Posty: 541
- Rejestracja: wtorek, 24 mar 2009, 18:57
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Crash test
Jakoś ostatnio straciłem trochę zaufanie do niemieckich crash testów;)
Bartek bartekatsp5brhkreukrorg 609-220-575 frotka a sport+126e
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
https://pomagam.pl/fundacjadlamartyny
http://www.ledats.pl żarówki led i panele słoneczne- załatwię spory rabat
http://sp5brh.eu.org
Re: Crash test
Mnie to przeraziło, żona i córeczka zawsze podróżują na tylnej kanapie, nawet nie chcę myśleć co by się stało jak by mi ktoś tak w tył wjechał. Ten zaczep wchodzący do środka to normalnie mrozi krew w żyłach.
-
- Przyjaciel
- Posty: 800
- Rejestracja: niedziela, 23 mar 2008, 17:24
- Lokalizacja: Opole
Re: Crash test
Jeden mój kolega kiedyś nie wyhamował na skrzyżowaniu i lekko puknął w stojące auto z przyczepką. Zaczep wyskoczył z haka i dalej było prawie jak na tym filmie. Dyszel w bagażniku do połowy.
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Crash test
To może faktycznie warto pomyśleć nad taką blachą-blokadą na dyszlu. Z dwojga złego, już lepiej mieć pogięty dyszel, niż dyszel i zdemolowane auto. Jedno jest pewne, zakładam w cepce trzeci stop.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4377
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Crash test
Trzeci stop uważam w naszych przyczepkach za konieczność. Poza tym nie trzeba od razu wymieniać calych lamp, zwykła wymiana kloszy na na nowe oraz wyczyszczenie środków lamp przynosi barzo dużą poprawę widoczności naszego zestawu a co za tym idzie także bezpieczeństwa stosunkowo nikłym nakładem finansowym. Klosze do N są w Agromie po około 5 zł sztuka, trzeci stop to wydatek 20 zł.
Pomyślcie co by było z escortem gdyby na dyszlu nie było koła podporowego. Dyszel wszedłby do kabiny na moje oko conajmniej 50 cm głebiej...
Też radzę go nie ściągać do jazdy.
Pomyślcie co by było z escortem gdyby na dyszlu nie było koła podporowego. Dyszel wszedłby do kabiny na moje oko conajmniej 50 cm głebiej...
Też radzę go nie ściągać do jazdy.
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
- TomekN126N
- Fanklubowicz
- Posty: 3843
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 18:54
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Crash test
CornBlumenBlau » N, 15 lut 2015, 13:19
Pomyślcie co by było z escortem gdyby na dyszlu nie było koła podporowego.
Też radzę go nie ściągać do jazdy.
Moja asterka miała dość miękkie zawieszenie i koło podporowe było tuż nad asfaltem, więc tarło na nierównościach i musiałem zdejmować. Ale z kołem, czy bez, to i tak masakra, jak się auto poskładało.
Nocki/km
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
2023: 11/460
2022: 12/440
2021: 3/425
2020: 5/1040
2019: 3/420
2018: 30/4184
2017: 24/2850
2016: 12/2540
2015: 23/2530
2014: 15/950
2013: 16/2310
2012: 23/1665
N126N
Corolla kombi - służbówka
Octavia kombi 1.6 TDI
jawa175(59)
komar3(81)
komar sztywniak
Suzuki GSX750E(83)
Honda Hornet 900 (05)
Re: Crash test
Ja zawsze miałem dylemat gdzie wozić butlę 11 kg. Poziomowo w kufrze na dyszlu przypiętą pasami czy w bagażniku czy pionowo między fotelem a kanapą z tyłu. Teraz już wiem. Będzie jeździć w kufrze.
Re: Crash test
Człowiek pokornieje widząc takie rzeczy ale z czasem zapomina...
Ja zawsze uważałem, że najważniejsze to zawsze być przezornym i jeszcze mieć szczęście ... jak braknie szczęścia to i w drewnianym kościele cegła na głowę spadnie
Ja zawsze uważałem, że najważniejsze to zawsze być przezornym i jeszcze mieć szczęście ... jak braknie szczęścia to i w drewnianym kościele cegła na głowę spadnie
To napisałem ja, dworek
Re: Crash test
A ja mam jeszcze butlę na LPG w miejscu kola zapasowego w samochodzie, dokładnie na linii strzału, jak ktoś mnie rąbnie w d... to kaplica, trza się chyba rozejrzeć za jakim T4 albo co...
Re: Crash test
No to raczej oczywiste jest, że nie ja jeden, pytanie tylko co można zrobić abyśmy mogli czuć się bezpiecznie, ten filmik uświadamia mi jedną rzecz: producenci samochodów albo nie wzieli pod uwagę tego, że samochody będą ciągać przyczepy i jakiś tam promil ulegnie wypadkom, albo olali to stwierdzając, że nie ma sensu wzmacniać tyłu auta tylko w tym celu, najwyżej zginie parę osób. Dupa samochodu osobowego jest dość mocna jako całość, przekonałem się o tym jak wjechałem kiedyś transitem w tył Forda Pumy, trochę zgięta podłoga i uszkodzony zderzak, facet normalnie pojechał dalej. W transicie lampy, belki, maska, chłodnica, auto odjechało na lawecie, a różnica mas prawie dwukrotna. Tutaj wbija się wąski trzpień w stosunkowo cienką blachę, i wchodzi jak w masło. Tak samo butla LPG jest odporna na całościowe zgniatanie ale raczej nie na przebicie np zaczepem właśnie.
- CornBlumenBlau
- Fanklubowicz
- Posty: 4377
- Rejestracja: niedziela, 9 gru 2012, 16:44
- Lokalizacja: Siradiensis
Re: Crash test
Kurde, nie straszcie... U mnie w golfie też butla na linii strzału, w miejscu koła zapasowego. Ma ktoś jakiś pomysł na zabezpieczenie dyszla, by nie był taką "strzałą"?
Niewiadówkodystansonoce
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
2016: 75 / 6892 km
2017: 85 / 6820 km
2018: 81 / 4651 km
2019: 67 / 4888 km
2020: 74 / 3670 km
2021: 75 / 3953 km
2022: 64 / 2978 km
2023: 54 / 6976 km
2024: 2 / 0280 km
Wróć do „Samochody Niewiadówek”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości