Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda. Poniżej mój przypadek z zeszłego roku. Miejsce: autobana w niemcowni
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Obrazek](http://i.gyazo.com/0b0b046370af9b77f4bcd373170b2857.jpg)
![Obrazek](http://i.gyazo.com/01a99f3cb5a291b00a88d4f79b984ec1.jpg)
![Obrazek](http://i.gyazo.com/07a94faed4b51bcdf0e53cbbb73023b1.jpg)
Shadow69 pisze:[...]Zalatuje mi bieżnikowaną[...]
marek216 pisze:Odgrzeję kotleta![]()
Cały czas siedzę w busach, VANach, PickUp'ach i innych dostawczakach do 3,5T.
Poza bieżnikiem ważne jest aby to były opony wzmacniane ( XL ). Dziwi mnie że niektórzy zakładają do przyczep opony jak do osobówki. Indeks nośności też powinien być brany znacznie większy niż masa przyczepy, bo działają na oponę inne siły niż w osobówce ( inny rozkład masy na oś ). Indeks poniżej 80T wcale nie powinien się pokazywać na ośkach przyczep, a niestety nie jest rzadkością.
Wróć do „Niezbędnik Kierowców”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości