N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Wstrzelić się w pasujące nam numery jest b . trudno . Jak kupowałem samochód to zadzwoniłem 2 miesiące wcześniej do WK i zarezerwowałem sobie zbliżającą się sekwencję numerów . I takim sposobem mam w rejestracji tylko piątki
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Murano pisze:Sekwencja znaków na blaszce nie jest przypadkowa
Fajnie fajnie, tylko czemu nie dwurzędowa jak Niewiadów przewidział? Te standardowe nijak nie pasują do oryginalnej lampy.
Chyba, że będziesz coś modził z oświetleniem tablicy i ustawieniem lamp, to co innego
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
RAFALSKI pisze:Murano pisze:Sekwencja znaków na blaszce nie jest przypadkowa
Fajnie fajnie, tylko czemu nie dwurzędowa jak Niewiadów przewidział? Te standardowe nijak nie pasują do oryginalnej lampy.
Chyba, że będziesz coś modził z oświetleniem tablicy i ustawieniem lamp, to co innego
Szszszszsz....
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1506
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Murano pisze:Wszyscy coś cisną z wielorybami to ja też podziałałem z samego rana. Może nie jest to "kupa roboty" ale zacząłem od rzeczy od której wielu chciałoby zacząć
Sekwencja znaków na blaszce nie jest przypadkowa
...tylko #$#&++_#... po co ta ósemka
Jest to najważniejsza kwestia, bo jak się zacznie odbudowę, a później wyskoczy coś nie tak to dodatkowo trzeba się spiąć nad tematem, a tak ruszasz o blachy i można iść na całość z remontem gratuluję
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Murano pisze:Diabeuuuuuuuu !!!!!!!
Nie wiem co pijesz stary, ale odpuść
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
dzin1975 pisze:Murano pisze:Diabeuuuuuuuu !!!!!!!
Nie wiem co pijesz stary, ale odpuść
A teraz?
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Eeee, ogarniesz. Ale może jednak się napij Ale z Fiaciorem, żeby wcześniej już wiedział, że ma drugą ramę do przeróbki...
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Ogarniemy temat. Jak mawia jeden z naszych kolegów "nie ma lipy i nie może być! Wszystko będzie naj bo przecież zawsze robię... "
Jak to dobrze mieć w rodzinie spawacza z wykształcenia i praktyki....
Jak to dobrze mieć w rodzinie spawacza z wykształcenia i praktyki....
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Trochę zamiotę pajęczyny w temacie.
Z ciekawości zrobiłem symulację kosztów rejsu przez Bałtyk za pomocą TT Line ze Świnoujścia zamiast Stena Line z Gdyni.
Cenowo na dzień dzisiejszy koszty dla załogi 2+2 z autem wielkości kombi klasy C i Niewiadówką w obie strony w lipcu wygląda tak:
Przyznam, że jest to wariant ekonomiczny bez posiłku i bez kabiny.
Jedyne co możnaby zmienić to za około +90 PLN wybrać możliwość zmiany terminu przy powrocie, różnie to bywa....
Niedługo ruszam ostro z reanimacją wieloryba. Ale czy uda się 2020...?
Z ciekawości zrobiłem symulację kosztów rejsu przez Bałtyk za pomocą TT Line ze Świnoujścia zamiast Stena Line z Gdyni.
Cenowo na dzień dzisiejszy koszty dla załogi 2+2 z autem wielkości kombi klasy C i Niewiadówką w obie strony w lipcu wygląda tak:
Przyznam, że jest to wariant ekonomiczny bez posiłku i bez kabiny.
Jedyne co możnaby zmienić to za około +90 PLN wybrać możliwość zmiany terminu przy powrocie, różnie to bywa....
Niedługo ruszam ostro z reanimacją wieloryba. Ale czy uda się 2020...?
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Czyli tak jak liczyliśmy wcześniej - 3 klocki na prom . Skarbonka powoli się napełnia ale czy pojadę
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
tantalos pisze:Czyli tak jak liczyliśmy wcześniej - 3 klocki na prom . Skarbonka powoli się napełnia ale czy pojadę
Jak 3 jak 1,5.
Wymiar budy podaje się bez dyszla?
Fiat Burstner 535-2 2.8 TD , wcześniej: Knaus Sport 400 LK , Adria Unica 5204 , Chateau Cantara 908 i N126n
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
tantalos pisze:Czyli tak jak liczyliśmy wcześniej - 3 klocki na prom . Skarbonka powoli się napełnia ale czy pojadę
Nie 3 Damian.
To jest koszt w obie strony!
Dlatego warto się nastawić na Szczecin i nadrobić trochę km na miejscu ( zawsze to więcej widoków i miejsc do zobaczenia).
Tomek długość całkowita więc raczej z dyszlem...
Suma summarum... 1.5k na łódkę w dwie strony i bezpiecznie zapewnić paliwo na jakieś 8-10 tys km zależy już ile komu co pali.
Generalnie koszty transportu nie powinny przekraczać 4-4.5 tys.
Re: N-132T Projekt Skandynawia 2020.
Sprawdź jeszcze połączenie Świnoujście -> Ystad.
Najgorzej dla posiadaczy LPG - w całej Szwecji jest tylko kilkadziesiąt stacji.
Najgorzej dla posiadaczy LPG - w całej Szwecji jest tylko kilkadziesiąt stacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości