Strona 5 z 10
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: wtorek, 8 paź 2019, 09:10
autor: Murano
naal pisze:.... jaką szerokość i jakie et szukać co by elegancko zmieściło się w nadkolu?
Mamy na placu zapiekankę z nową osią Alko i rozstawem 4x100.
Założone są felgi z Skody Felicji z oponami 165/70/13.
Bardzo ładnie to siedzi, wręcz jak oryginał.
Et nie znam ale jak poszperasz to stalówki z Felicji znajdziesz i będzie wszystko jasne.
Tutaj jest sporo miejsca jeszcze. Wieloryb siedzi dość nisko więc ograniczylbym poszukiwania do takiego et jakie ma właśnie Felicja na stakówkach i opona o szerokości 175 max.
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: wtorek, 8 paź 2019, 11:18
autor: tomcat
Ja mam u siebie oś na piastach 4 x 100.
Założone mam alusy od VW Polo ,13ki o szerokości 5,5 cala ( chyba
) .Opony mają rozmiar 165/70/13 .
Wartość ET i szerokość sprawdzę wieczorem bo nie pamiętam.
W każdym bądź razie do zapiekanki pasują dobrze.
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: wtorek, 8 paź 2019, 11:30
autor: naal
Murano pisze:Et nie znam ale jak poszperasz to stalówki z Felicji znajdziesz i będzie wszystko jasne.
Poszukałem i chyba znalazlem ale problem polega na tym że alusów do felicii jest sporo więcej i z różnymi parametrami. Będę jeszcze monitorować temat, ale wg moich obliczeń 5,5 cala wejdą bez problemu.
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: wtorek, 8 paź 2019, 12:09
autor: Murano
Oryginał 125p stalowy ma 4,5".
Ta sama felga ale już z poloneza (wygląda identycznie) ma 5".
Sprawdziłem i ET alusów z Poloneza to 29. Nie sądzę, żeby ze względu na inny rozstaw śrub zmienili szerokość osi więc szukaj czegoś z takim ET i szerokości ok 5-5,5".
Ja będę wkładał coś takiego:
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: wtorek, 8 paź 2019, 20:19
autor: tomcat
Sprawdziłem u siebie.
Tak jak pisałem, moje są szerokości 5,5 cala , a ET wynosi "38".
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 06:56
autor: naal
Czyli trafiłem z rozmiarem. Może dziś dojdą felgi
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 08:49
autor: naal
R13 5.5 cala szerokości ET 38
Chyba ładne
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 11:49
autor: dzin1975
naal pisze:R13 5.5 cala szerokości ET 38
Chyba ładne
W czarny mat, i będą lux
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 13:27
autor: Fiacior75
dzin1975 pisze:naal pisze:R13 5.5 cala szerokości ET 38
Chyba ładne
W czarny mat, i będą lux
Czarny mat eeee fuuj, srebrne są fajniejsze
Ja bym dał srebrne.
No chyba, że wszystkie dodatki będziesz dawał czarne to wtedy czarne fele... ....
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 13:38
autor: naal
Srebrne srebrne ale w nieco ciemniejszym odcieniu
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 9 paź 2019, 15:08
autor: tomcat
naal pisze:R13 5.5 cala szerokości ET 38
Chyba ładne
No i spoko. ..
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: poniedziałek, 14 paź 2019, 11:29
autor: naal
Lecimy z tematem. Wjechał nowy dyszel, nieco przedłużony celem wstawienia kufra od eNki. Dodatkowo spięty kątownikami które posłużą zamontowaniu kuferka. Rama w miejscu łączenia z dyszlem została zamknięta.
Podpory miały iść na skos więc chciałem dać kątowniki po skosie ale podpory miały z góry wzdłużne wzmocnienie. I tak musiałem je kawałkiem ściąć żeby podeszły. Padło na blachę 4mm na kawałku na jeden otwór podpory. Raczej się nie ugnie ale dla pewności na odcinku 5-10 cm dam zamykające wzmocnienia na samych rantach profili ramy.
Uchwyty na amorki przyspawane. Oś i najazd przymierzone. Geometria zachowana
Jedna felga gotowa do podkładu
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: poniedziałek, 14 paź 2019, 17:44
autor: dmb5
Ciekawe jak będą wyglądały przy n132, ale wzór ładny
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: poniedziałek, 14 paź 2019, 18:51
autor: Lukasz_b20
Dobra robota. Felgi zrobią robotę jak będzie już wszystko w całości.
Re: Choroba zwana niewiadówką - zmagania z N132t
: środa, 16 paź 2019, 11:15
autor: RAFALSKI
Marcin, dobra robota, ładnie lecisz do przodu
Ale jak już zamykałeś profil tam gdzie łączy się z dyszlem to daj jeszcze tutaj wzmocnienia:
- 20191012_174708_2.jpg (44.48 KiB) Przejrzano 9469 razy
Warto zamknąć profil w miejscu styku z dyszlem ale taż dobrze jest zrobić to samo przy podporach.