N126E Remont v2 - Miron
Re: N126E Remont v2 - Miron
Szyby boczne wyjmuje się w 15 sekund ale....na zewnątrz.
Zdejmujesz klin i podważasz w dolnym tylnym rogu (narożnik z najostrzejszym kątem).
Gdy pod uszczelkę da się już włożyć rękę to to robisz i ciągniesz w kierunku tyłu przyczepy ale NA ZEWNĄTRZ, jednocześnie ruszając góra/dół.
W połowie długości otworu okno wypada samo .
Zdejmujesz klin i podważasz w dolnym tylnym rogu (narożnik z najostrzejszym kątem).
Gdy pod uszczelkę da się już włożyć rękę to to robisz i ciągniesz w kierunku tyłu przyczepy ale NA ZEWNĄTRZ, jednocześnie ruszając góra/dół.
W połowie długości otworu okno wypada samo .
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Dzięki Marcin za podpowiedź.
Lewą dało się wyciągnąć w całości
Ale i tak że względu na małe pęknięcia na całej szybie, mniemam ze starości pójdzie do wymiany.
Lewą dało się wyciągnąć w całości
Ale i tak że względu na małe pęknięcia na całej szybie, mniemam ze starości pójdzie do wymiany.
Re: N126E Remont v2 - Miron
Eee tam, ja mam wszystkie takie (oprócz przedniej bo nowa), patyna musi być
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Jak by co masz u mnie zapasową
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Panowie, trochę informacji na temat ramki dookoła okien otwieranych.
Wiem, że gdzieś już ktoś podawał, ale potrzebuje na szybko grubość tych listewek.
Wiem, że gdzieś już ktoś podawał, ale potrzebuje na szybko grubość tych listewek.
Re: N126E Remont v2 - Miron
Mirek jeśli możesz dorobić na "tip top" to ok 21-22 mm ale jak dasz standardową kantówkę 20x20 to też będzie ok.
Wyznacznikiem jest grubość uszczelki - 27 mm. Grubość ramki + blendy wewnętrznej + laminatu powinna dać 27 mm. Z dokładnością fabryki wiesz jak jest, więc jak się "machniesz" o milimetr to się nic nie stanie
Wyznacznikiem jest grubość uszczelki - 27 mm. Grubość ramki + blendy wewnętrznej + laminatu powinna dać 27 mm. Z dokładnością fabryki wiesz jak jest, więc jak się "machniesz" o milimetr to się nic nie stanie
- Lukasz_b20
- Posty: 470
- Rejestracja: poniedziałek, 11 lut 2019, 20:08
Re: N126E Remont v2 - Miron
Murano pisze:Mirek jeśli możesz dorobić na "tip top" to ok 21-22 mm ale jak dasz standardową kantówkę 20x20 to też będzie ok.
Wyznacznikiem jest grubość uszczelki - 27 mm. Grubość ramki + blendy wewnętrznej + laminatu powinna dać 27 mm. Z dokładnością fabryki wiesz jak jest, więc jak się "machniesz" o milimetr to się nic nie stanie
Murano a nie 18mm? Też mnie to czeka a nie chce tego zepsuć..
Re: N126E Remont v2 - Miron
Lukasz_b20 pisze:Murano pisze:Mirek jeśli możesz dorobić na "tip top" to ok 21-22 mm ale jak dasz standardową kantówkę 20x20 to też będzie ok.
Wyznacznikiem jest grubość uszczelki - 27 mm. Grubość ramki + blendy wewnętrznej + laminatu powinna dać 27 mm. Z dokładnością fabryki wiesz jak jest, więc jak się "machniesz" o milimetr to się nic nie stanie
Murano a nie 18mm? Też mnie to czeka a nie chce tego zepsuć..
Sumarycznie ma być 26/27 mm. Wszystko zależy od grubości lamiatu (z tym jest różnie) warstwy kleju lub żywicy i grubości panelu wewnętrznego.
- __ArroW__
- Fanklubowicz
- Posty: 1494
- Rejestracja: wtorek, 19 lip 2016, 19:48
- Lokalizacja: Stary Toruń CTR
Re: N126E Remont v2 - Miron
Nowa od Dariusa ma 17mm, póki co jeszcze mam na zewnątrz, więc zmierzyłem
N126E + Volvo V50 2.0 136PS 2007r.
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
Remont zapiekanki - MaNdArYnA
2019 - 1311 km - 8 nocy
2017 - 530 km - 4 noce w Taborach - 2 noce w Pałacach
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Trochę się popiętroliło....
27 mm czy 17 mm?
27 mm czy 17 mm?
Re: N126E Remont v2 - Miron
27 to sumaryczna grubość uszczelki.
Zmierz Mirek laminat i panel wewnętrzny, dodaj do tego 2 mm na klej (żywice) i tyle.
Faktycznie fabryczne mają ok 17-18 mm.
Ale z doświadczenia wiem, że kantówka 20 mm też siada
Zmierz Mirek laminat i panel wewnętrzny, dodaj do tego 2 mm na klej (żywice) i tyle.
Faktycznie fabryczne mają ok 17-18 mm.
Ale z doświadczenia wiem, że kantówka 20 mm też siada
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Witam po dłuższej przerwie.
Prace przy N250C można uznać za zakończone na ten sezon, więc trzeba się zabrać za następną przyczepę.
Pierwsze co trzeba w niej zrobić to naprawić pęknięcia, tzw. pajączki.
Na pierwszy ogień poszła bakista, gdzie jest ich najwięcej, jestem trochę załamany jeśli chodzi o ich ilość.
Na tę okoliczność wyposażyłem się w mikro szlifierkę pneumatyczną i walizeczkę frezików.
Plan jest taki, żeby pogłębić wszystkie pęknięcia i wypełnić je żelkotem, mam nadzieję, że do jesiennego zlotu w Ciechocinku dam radę
Prace przy N250C można uznać za zakończone na ten sezon, więc trzeba się zabrać za następną przyczepę.
Pierwsze co trzeba w niej zrobić to naprawić pęknięcia, tzw. pajączki.
Na pierwszy ogień poszła bakista, gdzie jest ich najwięcej, jestem trochę załamany jeśli chodzi o ich ilość.
Na tę okoliczność wyposażyłem się w mikro szlifierkę pneumatyczną i walizeczkę frezików.
Plan jest taki, żeby pogłębić wszystkie pęknięcia i wypełnić je żelkotem, mam nadzieję, że do jesiennego zlotu w Ciechocinku dam radę
- Miron EZD
- Fanklubowicz
- Posty: 2060
- Rejestracja: poniedziałek, 18 wrz 2017, 21:41
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: N126E Remont v2 - Miron
Jak ten czas leci, ostatnio w tym wątku pisałem w tamtym roku
Trochę ruszam z pracami, bo i termin na gotową przyczepę został przyspieszony,
założenie jest takie, aby na zlot ogólnopolski przyjechać na dwie przyczepy....
Tak jak napisałem wcześniej, walczę z pajączkami, a jest tego chyba więcej jak zdrowego laminatu
Teraz wygląda to tak jakby przyczepę zaatakował "cornicus laminatus"
Dużo pracy przede mną, a czas niestety w miejscu nie stoi.
Dodatkowo mam w planach wizję nowego projektu,
na dzisiaj mogę tylko podać tajemniczo symbol: 104
Trochę ruszam z pracami, bo i termin na gotową przyczepę został przyspieszony,
założenie jest takie, aby na zlot ogólnopolski przyjechać na dwie przyczepy....
Tak jak napisałem wcześniej, walczę z pajączkami, a jest tego chyba więcej jak zdrowego laminatu
Teraz wygląda to tak jakby przyczepę zaatakował "cornicus laminatus"
Dużo pracy przede mną, a czas niestety w miejscu nie stoi.
Dodatkowo mam w planach wizję nowego projektu,
na dzisiaj mogę tylko podać tajemniczo symbol: 104
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3911
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: N126E Remont v2 - Miron
Miron EZD pisze:...
Trochę ruszam z pracami, bo i termin na gotową przyczepę został przyspieszony,
założenie jest takie, aby na zlot ogólnopolski przyjechać na dwie przyczepy....
No i fajnie Trzymam kciuki żeby Ci się udało Co ja piszę; musi się udać
Miron EZD pisze:...Tak jak napisałem wcześniej, walczę z pajączkami, a jest tego chyba więcej jak zdrowego laminatu
Sporo cierpliwości trzeba mieć przy tym
Miron EZD pisze:...
Dodatkowo mam w planach wizję nowego projektu,
na dzisiaj mogę tylko podać tajemniczo symbol: 104
Po 250-tce to pewnie kolejny nietuzinkowy projekt
Będzie co zwiedzać na ogólnopolskim
- popiolekpolska
- Fanklubowicz
- Posty: 464
- Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
- Lokalizacja: Czeladź
Re: N126E Remont v2 - Miron
Miron EZD pisze: aby na zlot ogólnopolski przyjechać na dwie przyczepy....
Tak jak napisałem wcześniej, walczę z pajączkami, a jest tego chyba więcej jak zdrowego laminatu
Ale chyba nie jedna za drugą
A tak na poważnie to czas Cię goni, całkiem niedawno mój kufer wyglądał identycznie jak nie gorzej. Mój mistrz kazał wszystkie pająki rozszlifowywać, ale bardziej fazować żeby mata z żywicą "się lepiej ułożyła". Powodzenia w pracach, ja to mam już z górki.
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984
N126n 1988 -ex
N132L 1984
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości