n126b by marek216
Re: n126b by marek216
To co jest w DR powinno się zgadzać z tabliczką znamionową auta . Jak jest identycznie to wizyta SKP nic nie da . W DR mam 2tony na haku a waga zestawu pojazdów 4,1 tony . Z sumy dopuszczalnej auta i przyczepy wychodzi 4538 kg . ????
Kogo obchodzą zamknięte hotele, gdy w swojej przyczepie możesz spędzić niedzielę .
Re: n126b by marek216
degustibus pisze:
Zawieszenie zawieszeniem - czasami to kwesta zwisu i konstrukcji podłużnic.
A czasami błędu w urzedzie rejestrującym
Błędu nie ma. W sumie to ja się pomyliłem, bo mam 650kg na haku
Espace pisze:Z sumy dopuszczalnej auta i przyczepy wychodzi 4538 kg . ????
Tylko 4100. Tyle masz w dowodzie.
połączyłem posty -CBB
OCZY Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".
kilometry/nocki w n126e
12311/93
Re: n126b by marek216
Dlatego zastanów się czy Ci potrzebne te dwa koła zapasowe
Znając moje szczęście lepiej żeby były - a czytając opowieści innych to nie jest rzadkość, że leci jedno za drugim. Choć szybki zestaw naprawczy do kół ( nie mylić z pianką do wypełniania koła ) i kompresor mam w samochodzie.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
Ważne są opony, jak masz dobre(nowe) to nie trzeba się martwić. Jeśli patrzysz tylko na bieżnik, to i cztery koła może być mało.
Re: n126b by marek216
Nówki sztuki 83T Dębica Passio 13"165/70
Kupiłem w dobrej cenie 4 sztuki więc jeśli wagi nie przewalę to je wsadzę do budy. Ew. będą w Voyku jechały.
Kupiłem w dobrej cenie 4 sztuki więc jeśli wagi nie przewalę to je wsadzę do budy. Ew. będą w Voyku jechały.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
Kurcze Przemek tak jak Marcin pokazał ten szczegół to ja już nie potrzebuje takiego pawilonu. Co do masy to faktycznie masz d..a i widzisz degustibus tu może pierwszy potencjalny klient na resor kit. Co do okna to w pierwszej zapieksie przednie w połowie zalepiłem bo łazienka, ale tylne otwierane i nie gitowaliśmy się. Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.
Re: n126b by marek216
Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.
Nie jest. Ale już mam dość pisania o zaczepie
Różnica pomiędzy moim "problemem" a modyfikacją Kolegi @degustibus to dwa różne światy
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
Nie dobra rozumiem. Fajnie ci widzę z remontem i jeszcze będziesz chciał opuścić forum, tak jak ja z początku, a szkoda by było bo naprawdę tu jest masa ciekawych ludzi. P.s. mnie to Murano cisnął za błędy ort. I w ogóle pisownie, ale już lepiej jest chyba prawda Marcin? Tylko nie kłam
-
- Posty: 262
- Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05
Re: n126b by marek216
marek216 pisze:Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.
Nie jest. Ale już mam dość pisania o zaczepie
Miałem właśnie spytać o ten zaczep - bo wg wszystkich danych
Re: n126b by marek216
Spoko, jestem otwarty na dyskusję, choć uparty.
Z forami mam do czynienia od bardzo dawna, w tym kilka lat jako moderator na bardzo dużym forum - więc myślę że jakoś z Wami wytrzymam
Z forami mam do czynienia od bardzo dawna, w tym kilka lat jako moderator na bardzo dużym forum - więc myślę że jakoś z Wami wytrzymam
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Re: n126b by marek216
Spokojnie Andrzejku nie denerwuj się to się wyklepie....
Re: n126b by marek216
Nic nie jeb....nie, nic nie trzeba będzie klepać.
Powtórzę jeszcze raz. Jakieś tam tarcie jest, bo średnica rury jest równa bokowi wewnętrznemu zaczepu , poza "brakującym tarciem" będzie dodatkowo skręcone z boku więc nie ma opcji żeby przy krzyżowym skręceniu zaczepu do dyszla udało się go urwać, a i sztywność będzie większa niż przy połączeniu rura-półrura. Pomysł z kątownikami nie jest głupi, ale zaczynamy iść w stronę pancernego mocowania zaczepu dla DMC 400kg!!!
Przypominam, śruby 10.9 więc prędzej się blacha na zaczepie odkształci niż zetnie śrubę.
To się trzyma tylko na śrubach - kto twierdzi inaczej niech wykręci śruby i pociągnie swoją budę. U mnie będzie skręcone krzyżowo - na zlocie pozwolę szarpać i ciągać, kto urwie ma skrzynkę Danielsa.
Mogę zespawać zaczep z dyszlem po krawędzi i od spodu, ale pewnie i tak znajdą się tacy co będą twierdzili że tylko tarcie po wewnętrznej stronie zaczepu trzyma całość w kupie.
Powtórzę jeszcze raz. Jakieś tam tarcie jest, bo średnica rury jest równa bokowi wewnętrznemu zaczepu , poza "brakującym tarciem" będzie dodatkowo skręcone z boku więc nie ma opcji żeby przy krzyżowym skręceniu zaczepu do dyszla udało się go urwać, a i sztywność będzie większa niż przy połączeniu rura-półrura. Pomysł z kątownikami nie jest głupi, ale zaczynamy iść w stronę pancernego mocowania zaczepu dla DMC 400kg!!!
Przypominam, śruby 10.9 więc prędzej się blacha na zaczepie odkształci niż zetnie śrubę.
To się trzyma tylko na śrubach - kto twierdzi inaczej niech wykręci śruby i pociągnie swoją budę. U mnie będzie skręcone krzyżowo - na zlocie pozwolę szarpać i ciągać, kto urwie ma skrzynkę Danielsa.
Mogę zespawać zaczep z dyszlem po krawędzi i od spodu, ale pewnie i tak znajdą się tacy co będą twierdzili że tylko tarcie po wewnętrznej stronie zaczepu trzyma całość w kupie.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
-
- Posty: 262
- Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05
Re: n126b by marek216
Eee chyba nie dałeś się podpuścić kotem?
-
- Posty: 262
- Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05
Re: n126b by marek216
BTW - skąd tam jest 400kg w papierach? To ona miała fabrycznie firanki zamiast drzwi w szafkach? Strasznie lekka...
Ok, twoja to B, to może i tak bo c,d też tylko 500kg.
Ok, twoja to B, to może i tak bo c,d też tylko 500kg.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 13 maja 2019, 22:54 przez degustibus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: n126b by marek216
Eee chyba nie dałeś się podpuścić kotem?
@degustibus tylko się do kota i klepania odniosłem
BTW - skąd tam jest 400kg w papierach? To ona miała fabrycznie firanki zamiast drzwi w szafkach? Strasznie lekka...
Na górę
Ty się mnie pytaj, kto to wpisał, tak ma i już. Stąd pomysł żeby się udać do SKP
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości