n126b by marek216

czyli nasza walka z przyczepą...
Awatar użytkownika
Espace
Posty: 21
Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 11:41

Re: n126b by marek216

Postautor: Espace » poniedziałek, 13 maja 2019, 21:48

To co jest w DR powinno się zgadzać z tabliczką znamionową auta . Jak jest identycznie to wizyta SKP nic nie da . W DR mam 2tony na haku a waga zestawu pojazdów 4,1 tony . Z sumy dopuszczalnej auta i przyczepy wychodzi 4538 kg . ????
Załączniki
IMG_20190513_213421.jpg

Awatar użytkownika
oko
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 983
Rejestracja: poniedziałek, 20 cze 2016, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: n126b by marek216

Postautor: oko » poniedziałek, 13 maja 2019, 21:51

degustibus pisze:
Zawieszenie zawieszeniem - czasami to kwesta zwisu i konstrukcji podłużnic.

A czasami błędu w urzedzie rejestrującym :)

Błędu nie ma. W sumie to ja się pomyliłem, bo mam 650kg na haku :mrgreen:
20190513_215116.jpg


Espace pisze:Z sumy dopuszczalnej auta i przyczepy wychodzi 4538 kg . ????

Tylko 4100. Tyle masz w dowodzie.

połączyłem posty -CBB
OCZY :shock: Team
Nie dla nas "All inclusive". Wolimy "nonexclusive".

kilometry/nocki
2018 - 440/2
2019 - 2480/28

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 21:52

Dlatego zastanów się czy Ci potrzebne te dwa koła zapasowe ;)

Znając moje szczęście lepiej żeby były - a czytając opowieści innych to nie jest rzadkość, że leci jedno za drugim. Choć szybki zestaw naprawczy do kół ( nie mylić z pianką do wypełniania koła ) i kompresor mam w samochodzie.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978

Samoogon
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 1470
Rejestracja: środa, 26 lip 2017, 14:42
Lokalizacja: Częstochowa

Re: n126b by marek216

Postautor: Samoogon » poniedziałek, 13 maja 2019, 21:56

Ważne są opony, jak masz dobre(nowe) to nie trzeba się martwić. Jeśli patrzysz tylko na bieżnik, to i cztery koła może być mało.
Samoogonowy remont n126e
Pieszczenie królEnki
Dystans 2018
32 nocki, 2716km
2019
Dystans 3250km, 34 noce

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 21:57

Nówki sztuki 83T Dębica Passio 13"165/70
Kupiłem w dobrej cenie 4 sztuki więc jeśli wagi nie przewalę to je wsadzę do budy. Ew. będą w Voyku jechały.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978

Awatar użytkownika
CONFEX
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 538
Rejestracja: piątek, 23 lut 2018, 19:37
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj

Re: n126b by marek216

Postautor: CONFEX » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:04

Kurcze Przemek tak jak Marcin pokazał ten szczegół to ja już nie potrzebuje takiego pawilonu. Co do masy to faktycznie masz d..a i widzisz degustibus tu może pierwszy potencjalny klient na resor kit. Co do okna to w pierwszej zapieksie przednie w połowie zalepiłem bo łazienka, ale tylne otwierane i nie gitowaliśmy się. Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:12

Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.

Nie jest. Ale już mam dość pisania o zaczepie :)
Różnica pomiędzy moim "problemem" a modyfikacją Kolegi @degustibus to dwa różne światy
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978

Awatar użytkownika
CONFEX
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 538
Rejestracja: piątek, 23 lut 2018, 19:37
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj

Re: n126b by marek216

Postautor: CONFEX » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:19

Nie dobra rozumiem. Fajnie ci widzę z remontem i jeszcze będziesz chciał opuścić forum, tak jak ja z początku, a szkoda by było bo naprawdę tu jest masa ciekawych ludzi. P.s. mnie to Murano cisnął za błędy ort. I w ogóle pisownie, ale już lepiej jest chyba prawda Marcin? Tylko nie kłam

degustibus
Posty: 257
Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05

Re: n126b by marek216

Postautor: degustibus » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:22

marek216 pisze:
Powiem ci marek216 że to co pisał degustibus to nie jest głupie z tymi kontownikami.

Nie jest. Ale już mam dość pisania o zaczepie :)


Miałem właśnie spytać o ten zaczep - bo wg wszystkich danych

Obrazek

:)

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:22

Spoko, jestem otwarty na dyskusję, choć uparty.
Z forami mam do czynienia od bardzo dawna, w tym kilka lat jako moderator na bardzo dużym forum - więc myślę że jakoś z Wami wytrzymam :D
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978

Awatar użytkownika
CONFEX
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 538
Rejestracja: piątek, 23 lut 2018, 19:37
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj

Re: n126b by marek216

Postautor: CONFEX » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:25

Spokojnie Andrzejku nie denerwuj się to się wyklepie....

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:40

Nic nie jeb....nie, nic nie trzeba będzie klepać.
Powtórzę jeszcze raz. Jakieś tam tarcie jest, bo średnica rury jest równa bokowi wewnętrznemu zaczepu , poza "brakującym tarciem" będzie dodatkowo skręcone z boku więc nie ma opcji żeby przy krzyżowym skręceniu zaczepu do dyszla udało się go urwać, a i sztywność będzie większa niż przy połączeniu rura-półrura. Pomysł z kątownikami nie jest głupi, ale zaczynamy iść w stronę pancernego mocowania zaczepu dla DMC 400kg!!!
Przypominam, śruby 10.9 więc prędzej się blacha na zaczepie odkształci niż zetnie śrubę.
To się trzyma tylko na śrubach - kto twierdzi inaczej niech wykręci śruby i pociągnie swoją budę. U mnie będzie skręcone krzyżowo - na zlocie pozwolę szarpać i ciągać, kto urwie ma skrzynkę Danielsa.
Mogę zespawać zaczep z dyszlem po krawędzi i od spodu, ale pewnie i tak znajdą się tacy co będą twierdzili że tylko tarcie po wewnętrznej stronie zaczepu trzyma całość w kupie.
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978

degustibus
Posty: 257
Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05

Re: n126b by marek216

Postautor: degustibus » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:47

Eee chyba nie dałeś się podpuścić kotem?
;)

degustibus
Posty: 257
Rejestracja: niedziela, 5 lip 2015, 12:05

Re: n126b by marek216

Postautor: degustibus » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:48

BTW - skąd tam jest 400kg w papierach? To ona miała fabrycznie firanki zamiast drzwi w szafkach? Strasznie lekka...

Ok, twoja to B, to może i tak bo c,d też tylko 500kg.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 13 maja 2019, 22:54 przez degustibus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marek216
Posty: 146
Rejestracja: czwartek, 2 maja 2019, 06:00
Lokalizacja: Cyprzanów

Re: n126b by marek216

Postautor: marek216 » poniedziałek, 13 maja 2019, 22:52

Eee chyba nie dałeś się podpuścić kotem?


@degustibus tylko się do kota i klepania odniosłem ;)

BTW - skąd tam jest 400kg w papierach? To ona miała fabrycznie firanki zamiast drzwi w szafkach? Strasznie lekka...
Na górę


Ty się mnie pytaj, kto to wpisał, tak ma i już. Stąd pomysł żeby się udać do SKP
n126b za Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
Minsk Roment '89
Minsk Białosuski '91 i '92
Jawa 50 "Kaczka" '78
Yamaha RS100 '79
WSK B3 1978


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości