Remont N 126B 1979
Remont N 126B 1979
Witajcie. Nie dawno ze względu, że mamy "mało pracy" przy innych zabytkach, staliśmy się z Tatą właścicielami N 126 B. Kryteria zakupu były proste; masa DMC w DR jak najbardziej zbliżona do PF 126p, cytrynki i jak najgolsza skorupa, by było jak najtaniej, wyznając zasadę, jak chcesz mieć dobrze i pod siebie zrób to sam bo i tak poprzedni właściciel zawsze robił to na odpi**ol, a pseudo po remontach za astronomiczne kwoty nie wchodziły w grę.
Odnośnie planów to ma być to jak najbardziej zbliżony projekt do oryginału z lekkimi modyfikacjami, tak by była zrobiona pod nas ale nie było problemu z wpisem do ewidencji zabytków województwa, w związku z czym w miarę rozwijania tematu liczymy na Waszą merytoryczną pomoc. Jest to druga przyczepa, posiadamy również N250A upozorowaną na N250C.
Odnośnie planów to ma być to jak najbardziej zbliżony projekt do oryginału z lekkimi modyfikacjami, tak by była zrobiona pod nas ale nie było problemu z wpisem do ewidencji zabytków województwa, w związku z czym w miarę rozwijania tematu liczymy na Waszą merytoryczną pomoc. Jest to druga przyczepa, posiadamy również N250A upozorowaną na N250C.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3907
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Remont N 126B 1979
Witam i powodzenia w remoncie
Spore wyzwanie przed wami.
O ile...
... z tą zasadą mogę się zgodzić, to:
pisanie powyższego "zawsze" na tym forum może urazić sporą część użytkowników
Dlatego proponuję na początek poznać ludzi u "nas" i zobaczyć ich robotę zanim wyda się taką opinię
Apropo; na forum mamy osobny dział w którym można się przywitać i napisać krótko coś o sobie
Spore wyzwanie przed wami.
O ile...
Tymko pisze:...wyznając zasadę, jak chcesz mieć dobrze i pod siebie zrób to sam...
... z tą zasadą mogę się zgodzić, to:
Tymko pisze: bo i tak poprzedni właściciel zawsze robił to na odpi**ol...
pisanie powyższego "zawsze" na tym forum może urazić sporą część użytkowników
Dlatego proponuję na początek poznać ludzi u "nas" i zobaczyć ich robotę zanim wyda się taką opinię
Apropo; na forum mamy osobny dział w którym można się przywitać i napisać krótko coś o sobie
Re: Remont N 126B 1979
Witaj, dużo pracy przed Wami.
Niewiadów N 126n
Holownik T4 2,4 D
Veni Vidi Vici
III Jesienny Spot FKN - Ciechocinek - 9 - 12 listopad 2018
Holownik T4 2,4 D
Veni Vidi Vici
III Jesienny Spot FKN - Ciechocinek - 9 - 12 listopad 2018
Re: Remont N 126B 1979
tomcat pisze:Tymko pisze: bo i tak poprzedni właściciel zawsze robił to na odpi**ol...
pisanie powyższego "zawsze" na tym forum może urazić sporą część użytkowników
Przychylam się do opinii Tomka.
Po zdjęciach widać że padlina straszna ale skoro wybraliście tę sierotkę świadomie to chylę czoła bo
Victus pisze:... dużo pracy przed Wami
no i życzę powodzenia
N126n
Remont eNki
Remont eNki
Re: Remont N 126B 1979
Witam. W tle widzę zaplecze i wiedzę. Powodzenia.
Re: Remont N 126B 1979
Chodzi mi głównie o patologię biznesu OLXa która objawia się we wszystkich kategoriach zabytków, gdzie kupił wcześniej za parę groszy i po umyciu wystawia cenę swoją z kosmosu.tomcat pisze:Dlatego proponuję na początek poznać ludzi u "nas" i zobaczyć ich robotę zanim wyda się taką opinię
Odnośnie postępów, rama pospawana, wypiaskowana i siedzi już w pierwszej warstwie podkładu epoksydowego, w przyszłym tygodniu poleci na czarno.
Dwa pytanka, ktoś kojarzy numery łożysk i uszczelniacza dla cytrynek, są takie same jak dla rozstawu 98?
Tutaj nie da się edytować postów, nie mogę wprowadzić zmiany literówki w pierwszym poście w tytule.
Re: Remont N 126B 1979
Jeśli przyczepka ma być na wieki wieków to proponowałbym jednak ocynk ...
N126n
Remont eNki
Remont eNki
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3907
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Remont N 126B 1979
Tymko pisze:...
Tutaj nie da się edytować postów, nie mogę wprowadzić zmiany literówki w pierwszym poście w tytule.
Jako użytkownik nie masz niestety uprawnień żeby edytować tytuł.Możesz poprosić "górę" o poprawki.
Sam możesz poprawiać jedynie posty przez jakiś czas od momentu wpisu.Informuje o tym ikonka w prawym narożniku.
Re: Remont N 126B 1979
Tytuł poprawiony
Re: Remont N 126B 1979
tantalos pisze:Jeśli przyczepka ma być na wieki wieków to proponowałbym jednak ocynk ...
Potwierdzam. Za ocynk zapłacisz niewiele więcej niż za farby do zabezpieczenia a i najdłużej wytrzyma.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3907
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Remont N 126B 1979
Tymko pisze:...
Odnośnie planów to ma być to jak najbardziej zbliżony projekt do oryginału z lekkimi modyfikacjami, tak by była zrobiona pod nas ale nie było problemu z wpisem do ewidencji zabytków województwa...
Pewnie dlatego farba
Re: Remont N 126B 1979
naal pisze:Potwierdzam. Za ocynk zapłacisz niewiele więcej niż za farby do zabezpieczenia a i najdłużej wytrzyma.
Ale potem trzeba by podkład do ocynku , bo zwykłym przecież nie pomaluje bo zaraz odejdzie, więc koszta znacznie wzrosną.
Rama skończona postawiona na kołach, związku z poważnym złamaniem skorupy w okolicy nadkoli, zdecydowaliśmy się na wstawienie lekkiej ramy z profilu zamkniętego 40x20x2do wewnątrz który ma za zadanie usztywnienie całości.
Skorupa wróciła tymczasowo na ramę by można było nią łatwo manewrować, ogólnie szpachlujemy i szykujemy do malowania.
- tomcat
- Moderator
- Posty: 3907
- Rejestracja: niedziela, 24 sie 2014, 22:39
- Lokalizacja: Gostyń,Wielkopolska
Re: Remont N 126B 1979
Zgadzam się z Marcinem; po co malować ocynk
Re: Remont N 126B 1979
Po to malować ocynk, by nie było widać, że jest ocynkowana.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości