N132L Diak

czyli nasza walka z przyczepą...
Darekga
Posty: 102
Rejestracja: piątek, 27 lip 2018, 06:59
Lokalizacja: Gdynia

Re: N132L Diak

Postautor: Darekga » niedziela, 5 kwie 2020, 23:50

Jak Ty to robisz, że wynajdujesz takie ciekawe eksponaty? Hamulec hydrauliczny w niewiadówce?
N-250cb
N-126nt

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » poniedziałek, 6 kwie 2020, 00:16

Darekga pisze:Jak Ty to robisz, że wynajdujesz takie ciekawe eksponaty? Hamulec hydrauliczny w niewiadówce?


Jakoś same lgną do mnie :D Hamulec bardzo ciekawie rozwiązany, bo hydraulika plus ręczny na linkę. Zawieszenie też całkowicie inne. Kto wie, czy to oryginał :? Rama była konserwowana, więc ciężko powiedzieć, ale ma to swoje plusy, bo nie ma dziur. ;)
Załączniki
Screenshot_20200406_001951_com.android.gallery3d.jpg
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7010
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: N132L Diak

Postautor: Murano » poniedziałek, 6 kwie 2020, 08:56

Hamulec na 100% jest samoróbką. Widziałem już ze trzy takie niewiadówki. Części z Ursusa, 126p lub 125p.
U ciebie prawdopodobnie są wykorzystane podzespoły z dużego Fiata (pompa, ręczny) lub Poloneza (musialbym tarcze zobaczyć).
Dziwię się takim przeróbkom, bo hydraulika jest dużo cięższa (dodatkowa pompa i zaciski z klockami) i bardziej wymagająca (dbanie o szczelność, stan przewodów i poziom płynu).
Co nie zmienia faktu, że egzemplarz ciekawy.

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » poniedziałek, 6 kwie 2020, 11:19

Murano pisze:Hamulec na 100% jest samoróbką. Widziałem już ze trzy takie niewiadówki. Części z Ursusa, 126p lub 125p.
U ciebie prawdopodobnie są wykorzystane podzespoły z dużego Fiata (pompa, ręczny) lub Poloneza (musialbym tarcze zobaczyć).
Dziwię się takim przeróbkom, bo hydraulika jest dużo cięższa (dodatkowa pompa i zaciski z klockami) i bardziej wymagająca (dbanie o szczelność, stan przewodów i poziom płynu).
Co nie zmienia faktu, że egzemplarz ciekawy.


Dziękuję za informację. ;) Pozdrawiam
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » czwartek, 7 maja 2020, 11:41

Powoli do przodu z Wielorybem :)
Załączniki
Screenshot_20200507_114638_com.android.gallery3d.jpg
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 maja 2020, 11:46 przez Diak, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr

Awatar użytkownika
RAFALSKI
Moderator
Moderator
Posty: 5544
Rejestracja: czwartek, 15 lip 2010, 16:27

Re: N132L Diak

Postautor: RAFALSKI » czwartek, 7 maja 2020, 11:44

Patrząc na Poldka, raczej do tyłu ;) Taki tam suchar.
Fajnie, działaj. Ja też coś tam dłubię.

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » czwartek, 7 maja 2020, 11:46

RAFALSKI pisze:Patrząc na Poldka, raczej do tyłu ;) Taki tam suchar.
Fajnie, działaj. Ja też coś tam dłubię.


:D Pozdrawiam

Dzięki Jankowi Vvarrior mam już brakujące szafki. ;)

Okno dachowe poszukiwane bo chciałbym oryginał, a na razie wygląda tak. :D

Jaki kolor tapicerki wybrać? Oryginalny bordo czy lepiej miodowy żeby rozjaśnić wnętrze przyczepy? ;)
Ja jestem bardziej za miodowym bo w zapiekance wygląda lepiej.
Załączniki
Screenshot_20200507_114910_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20200507_115319_com.android.gallery3d.jpg
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr

krystek
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 58
Rejestracja: wtorek, 13 lut 2018, 22:19
Lokalizacja: Mosty.

Re: N132L Diak

Postautor: krystek » poniedziałek, 6 lip 2020, 22:42

Witam. Jeśli mogę podepne się pod temat. Przyczepa 132, układ okien taki sam jak w temacie. Przyczepa znaleziona przypadkiem, stan agonalny, brak wnętrza oprócz górnych szafek. Oś amortyzowana, urządzenie najazdowe jest, zaczep celowo uszkodzony dawno temu żeby nie ukradli. Szyba boczna pęknięta, tylnej brak, taka sama jak w 126? Meble mają coś wspólnego z 126? Dyszel pod bakistą zgnity, brak aluminiowych listew na zewnątrz. Warto pchać się w coś takiego? Ewentualnie wszystkie sugestie mile widziane.

Awatar użytkownika
trinio
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 453
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2012, 18:20
Lokalizacja: Łódź

Re: N132L Diak

Postautor: trinio » wtorek, 7 lip 2020, 08:52

Moja była elegancka tzn. środek idealny tylko nie stała na oponach po 2 latach tapicerka spadła , nie chciałem budy zdejmować a muszę więc... Nie wiem co napiszą bardziej doświadczeni ale jak robisz dla siebie i nie będziesz chciał sprzedać to i tak remont generalny czeka prawie każdego a jak z mechaniką jesteś kiepski a zaczep i ośka to padaka licz się że zmianą kompletu .Aha przyczepa to studnia bez dna...... Worek pieniędzy to za mało i dobrze mieć pozytiwum [emoji43]

Wysłane z mojego Gigaset GS160 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
tantalos
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 2566
Rejestracja: poniedziałek, 16 mar 2015, 17:32
Lokalizacja: Rybnik

Re: N132L Diak

Postautor: tantalos » wtorek, 7 lip 2020, 09:37

krystek pisze: Przyczepa 132. Przyczepa znaleziona przypadkiem, stan agonalny,

Jeśli ma dokumenty i rzeczywiście to padaka, kilka stówek - więcej bym nie dał. Jak napisał przedmówca, remont pochłonie grube tysiące.

Awatar użytkownika
Murano
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 7010
Rejestracja: poniedziałek, 22 kwie 2013, 20:17
Lokalizacja: Zabrze

Re: N132L Diak

Postautor: Murano » wtorek, 7 lip 2020, 10:14

Jeśli remont zaczyna się od wymiany dyszla to budujesz przyczepę na nowo.
Budżet potrzebny to conajmniej 1/2 wartości nowej Enki.
Czy warto? Warto. Jeśli masz zaplecze i dwie zdrowe ręce to do roboty ;-).
Warunek - wyprostowane dokumenty.

Awatar użytkownika
Chaoz
Posty: 63
Rejestracja: środa, 14 sie 2019, 10:05
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: N132L Diak

Postautor: Chaoz » wtorek, 7 lip 2020, 12:15

Bardzo fajna sztuka :D
trochę zazdro... ;)
im więcej czytam tematów tym bardziej żałuję, że nie szukałem dłużej i nie padło na 132 ;)

Byłbym za miodowym... ale ja osobiście nie jestem fanem czerwonego nigdzie :D :D

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » sobota, 22 sie 2020, 20:50

Efekt końcowy prac nad wielorybem ;)

IMG_20200819_205149.jpg

IMG_20200820_172624.jpg

IMG_20200820_172637.jpg

IMG_20200820_172908.jpg

IMG_20200820_171816.jpg

IMG_20200820_171829.jpg

IMG_20200820_173135.jpg
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr

Awatar użytkownika
popiolekpolska
Fanklubowicz
Fanklubowicz
Posty: 464
Rejestracja: piątek, 1 lip 2016, 00:47
Lokalizacja: Czeladź

Re: N132L Diak

Postautor: popiolekpolska » sobota, 22 sie 2020, 20:56

I od razu na sprzedaż?
N126e 1983
N126n 1988 -ex
N132L 1984

Diak
Posty: 130
Rejestracja: niedziela, 4 lis 2018, 19:03
Lokalizacja: Łódz

Re: N132L Diak

Postautor: Diak » sobota, 22 sie 2020, 21:09

Miała zostać w kolekcji ale jedna niewiadówka i kamper wystarczy. ;)
Jacek
Kamper Pilote
N126e 1987
Holownik- Polonez Borewicz 1987
Fiat 126p 1.6 boxer 2000
Wigry 3 1982
Wfm Osa 1965
Romet Pony
Komar Mr


Wróć do „Remonty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości