Re: Przerejestrowanie a przegląd bezterminowy
: poniedziałek, 12 sie 2019, 13:28
Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
"Przyczepy Niewiadów to nie stan posiadania, to stan umysłu. Bo jak inaczej wytłumaczyć, że jak człowiek wjeżdża na pole kempingowe i widzi zachodnie przyczepy za kupę kasy, luksusowe i nie czuje, że czas na zmiany". Marek
https://eth.pl/fkn/forum/
Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
dzin1975 pisze:Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
Michał, jesteś pewny tego?
Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
Murano pisze:Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
A jak do n250 jako składaka założę koła 14" z oponami wzmacnianymi o nośności rzędu 490 kg i będę chciał zarejestrować jako SAM to diagnosta pozwoli mi na nią tonę wrzucać?
Paczek pisze:Murano pisze:Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
A jak do n250 jako składaka założę koła 14" z oponami wzmacnianymi o nośności rzędu 490 kg i będę chciał zarejestrować jako SAM to diagnosta pozwoli mi na nią tonę wrzucać?
Pytaj na stacji diagnostycznej !
Ps. Podobno skończyło się rejestrowanie SAMow !
Murano pisze:Paczek pisze:Murano pisze:Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
A jak do n250 jako składaka założę koła 14" z oponami wzmacnianymi o nośności rzędu 490 kg i będę chciał zarejestrować jako SAM to diagnosta pozwoli mi na nią tonę wrzucać?
Pytaj na stacji diagnostycznej !
Ps. Podobno skończyło się rejestrowanie SAMow !
Nie skończyło się tylko jest skutecznie utrudnione wymogami i kosztami (czytaj nieopłacalne) ale nie niemożliwe. A wracając do pytania - mogę tą tonę kartofli wozić takim samem na niewiadówce i kołach od Trucka? Czy nie mogę....? Pytałem znajomego diagnosty to pierwsze słyszy, dasz namiar do tego, który tobie kiedyś tak zrobił?
Paczek pisze:
Ps. Podobno skończyło się rejestrowanie SAMow !
Murano pisze:Paczek pisze:Murano pisze:Paczek pisze:Ważne są też opony.
Wg ich nośności diagnosta określi DMC (o ile potrafi).
A jak do n250 jako składaka założę koła 14" z oponami wzmacnianymi o nośności rzędu 490 kg i będę chciał zarejestrować jako SAM to diagnosta pozwoli mi na nią tonę wrzucać?
Pytaj na stacji diagnostycznej !
Ps. Podobno skończyło się rejestrowanie SAMow !
Nie skończyło się tylko jest skutecznie utrudnione wymogami i kosztami (czytaj nieopłacalne) ale nie niemożliwe. A wracając do pytania - mogę tą tonę kartofli wozić takim samem na niewiadówce i kołach od Trucka? Czy nie mogę....? Pytałem znajomego diagnosty to pierwsze słyszy, dasz namiar do tego, który tobie kiedyś tak zrobił?
andriu pisze:Ja dzisiaj chciałem przerejestrowac, niestety, w naszym kraju zamiast upraszczac rejestrację przyczep to sie ją komplikuje więc olewam i mam Niewiadk e na czarnej blaszce z woj. Piotrkowskiego
trinio pisze: Zapewne po wyborach znajdzie się czas na czarne blaszki i przegląd po nowemu .
andriu pisze:trinio pisze: Zapewne po wyborach znajdzie się czas na czarne blaszki i przegląd po nowemu .
Po co takie czarnowidztwo, moze będą mieli inne priorytety