Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Oto on
- Załączniki
-
- RYSIACZEK.jpg (105.31 KiB) Przejrzano 16176 razy
KOTEK N132 L + AUDI 100 + VW SHARAN
- Wodnik Szuwarek
- Posty: 485
- Rejestracja: wtorek, 26 maja 2009, 23:15
- Lokalizacja: Cracow
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
wracając do tematu
Jeden z najciekawszych sposobów montażu piętrowego łóżka jaki widziałem w niewiadówce, nie zajmuje miejsca i jest bardzo praktyczny
sorki za jakość zdjęć - fotki z allegro użytkownika jak na znaku wodnym
Jeden z najciekawszych sposobów montażu piętrowego łóżka jaki widziałem w niewiadówce, nie zajmuje miejsca i jest bardzo praktyczny
sorki za jakość zdjęć - fotki z allegro użytkownika jak na znaku wodnym
- Załączniki
-
- rozłożone
- podnoszone łózko w niewiadówcce 2.jpeg (2.85 KiB) Przejrzano 16113 razy
-
- złożone
- podnoszone łózko w niewiadówcce.jpeg (2.43 KiB) Przejrzano 16113 razy
Serdecznie zapraszam http://www.fanklub-niewiadowek.pl
- Wodnik Szuwarek
- Posty: 485
- Rejestracja: wtorek, 26 maja 2009, 23:15
- Lokalizacja: Cracow
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
ot parę fotek
Serdecznie zapraszam http://www.fanklub-niewiadowek.pl
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Kto by pomyślał ile można osiągnąć w "Nce":
http://www.youtube.com/watch?v=9EnjFDUeTn0
http://www.youtube.com/watch?v=9EnjFDUeTn0
sikor
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
N126 kurołapka ex
N126e ex
N126n
GK 110 namiotówka
FSM 126p 650 E
FSO 125p 1,5 ME 1990
Polonez Caro 1,6 GLE 1992 ZŁOMBOLOWÓZ
Polonez Caro 1,6 GLE 1994 STRAŻACKI
Polonez Caro 1,6 GLE 1994
Junak M-10 500 1964
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
strach pomyśleć ile to waży
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
robert pisze:Ciekawe co powie Policja na taki "kolor"....
Powiem w zaufaniu "fajny pomysł"
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Rozwiązanie dla tych którzy mają więcej niż jedną przyczepę. Nie wiem co na to polskie prawo.
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Polskie prawo na to ...
art 62 ust 4 ustawy prd
Zespół pojazdów może składać się najwyżej z 3 pojazdów, a zespół ciągnięty przez pojazd silnikowy inny niż ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny - z 2 pojazdów.
4a. Długość zespołu 2 pojazdów nie może przekraczać 18,75 m, a 3 pojazdów - 22 m, z wyjątkiem zespołu pojazdów złożonego z:
1) pojazdu samochodowego i naczepy, których długość nie może przekraczać 16,5 m;
pozdr
art 62 ust 4 ustawy prd
Zespół pojazdów może składać się najwyżej z 3 pojazdów, a zespół ciągnięty przez pojazd silnikowy inny niż ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny - z 2 pojazdów.
4a. Długość zespołu 2 pojazdów nie może przekraczać 18,75 m, a 3 pojazdów - 22 m, z wyjątkiem zespołu pojazdów złożonego z:
1) pojazdu samochodowego i naczepy, których długość nie może przekraczać 16,5 m;
pozdr
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam
- kooba
- Administrator
- Posty: 5555
- Rejestracja: środa, 13 cze 2012, 10:00
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Znaczy, że do ciągnika rolniczego można zapiąć 2 niewiadki?
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
Jakoś mi się wydaje, że ta fotka to albo fotomontaż albo fotka zrobiona "na postoju". Taki zestaw musiałby być idealnie wyważony żeby w ogóle dało się tym jechać, a i tak jakby wpadł w "rezonans" to by haki powyrywał. Dwie przyczepy to się da ciągnąć jak przynajmniej ta druga jest dwuosiowa.
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
koledzy ... a o co chodzi z tymi niewiadówkami z "tyłem z przodu" do kierunku jazdy ... ??
na paru fotkach tak sa posadzone na ramie i zaciekawiło mnie to.
ma taki zabieg jakikolwiek sens? byłby zgodny z przepisami? (pomijam fakt ze zadan policmajster by sie nie polapał - no chyba ze sam ma )
co o tym sądzieice?
na paru fotkach tak sa posadzone na ramie i zaciekawiło mnie to.
ma taki zabieg jakikolwiek sens? byłby zgodny z przepisami? (pomijam fakt ze zadan policmajster by sie nie polapał - no chyba ze sam ma )
co o tym sądzieice?
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
a ja ciągle dumam jak 2 scalić w jedną
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
cicik czysto teoretycznie z racji bardziej ściętego tyłu, jak go dasz na przód to będziesz miał lepszą aerodynamikę.
http://www.fanklub-niewiadowek.com/kara ... ukcje.html" target="_blank zakładka Jedna z dwóch. Sama robota raczej prosta, problemem będzie do tego papierologia. Ja bym jednak poszedł w N126N żeby wyeliminować podnoszony dach, bo taka duża podwójna dziura w dachu moim zdaniem może być problematyczna ze względu na sztywność konstrukcji i łączenie dwóch laminatów. Dwie N126N do kupy dałby około 5m długości a to, że tak powiem już pełny wypas. Mając już trochę podrośnięte dzieciaki zostawiasz dwoje drzwi, robisz jakąś lekką ściankę na przykład ze spienionego pcv i masz dwa pokoje jak się patrzy . Już to widzę oczyma wyobraźni.
Co do samego łączenie to odcinasz niepotrzebne części, zestawiasz ze sobą dwie połówki i laminujesz. Pierwsza warstwa mata z żywicą, później dla usztywnienia pasy laminatu z odciętych kawałków, szpachlujesz, malujesz, wyklejasz tapicerkę, meblujesz wnętrze i po robocie. Dla pewności można też zalaminować pod sufitem jakieś kantóweczki, dół zespoli się płytą podłogową. Ramę trzeba by chyba zbudować od podstaw, bo połączenie ze sobą dwóch oryginalnych tak żeby uzyskać odpowiednią sztywność będzie ciężko. Zawsze też można wykorzystać ramę od jakiegoś zachodniego zgnilca.
Jak to mówią nie ma rzeczy nie możliwych, tylko parasol w d...pie ciężko rozłożyć.
a ja ciągle dumam jak 2 scalić w jedną
http://www.fanklub-niewiadowek.com/kara ... ukcje.html" target="_blank zakładka Jedna z dwóch. Sama robota raczej prosta, problemem będzie do tego papierologia. Ja bym jednak poszedł w N126N żeby wyeliminować podnoszony dach, bo taka duża podwójna dziura w dachu moim zdaniem może być problematyczna ze względu na sztywność konstrukcji i łączenie dwóch laminatów. Dwie N126N do kupy dałby około 5m długości a to, że tak powiem już pełny wypas. Mając już trochę podrośnięte dzieciaki zostawiasz dwoje drzwi, robisz jakąś lekką ściankę na przykład ze spienionego pcv i masz dwa pokoje jak się patrzy . Już to widzę oczyma wyobraźni.
Co do samego łączenie to odcinasz niepotrzebne części, zestawiasz ze sobą dwie połówki i laminujesz. Pierwsza warstwa mata z żywicą, później dla usztywnienia pasy laminatu z odciętych kawałków, szpachlujesz, malujesz, wyklejasz tapicerkę, meblujesz wnętrze i po robocie. Dla pewności można też zalaminować pod sufitem jakieś kantóweczki, dół zespoli się płytą podłogową. Ramę trzeba by chyba zbudować od podstaw, bo połączenie ze sobą dwóch oryginalnych tak żeby uzyskać odpowiednią sztywność będzie ciężko. Zawsze też można wykorzystać ramę od jakiegoś zachodniego zgnilca.
Jak to mówią nie ma rzeczy nie możliwych, tylko parasol w d...pie ciężko rozłożyć.
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
reflexes pisze:cicik czysto teoretycznie z racji bardziej ściętego tyłu, jak go dasz na przód to będziesz miał lepszą aerodynamikę.
to sie zastanawiam czemu fabryka nie wpadła na taki prosty pomysł ??
rozumiem ze nikt z kolegów z forum tak nie ma ??
holowniki: Jeep G-Ch 4.7, Renault G-Scenic 1.9dci
przyczepa: szukam
przyczepa: szukam
-
- Fanklubowicz
- Posty: 2068
- Rejestracja: wtorek, 2 cze 2009, 06:52
- Lokalizacja: Ziemia Obiecana
Re: Ciekawe projekty i modyfikacje wynalezione w sieci
cicik pisze:reflexes pisze:cicik czysto teoretycznie z racji bardziej ściętego tyłu, jak go dasz na przód to będziesz miał lepszą aerodynamikę.
to sie zastanawiam czemu fabryka nie wpadła na taki prosty pomysł ??
Fabryka wpadła na to były produkowane na anglie
Wyjazdy 2019 3096 km 27 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 1454km 6 nocek
Wyjazdy 2020 2250 km 21 nocek
Wyjazdy 2021 1000 km 7 nocek
Wyjazdy 2022 2138 km 17 nocek
Wyjazdy 2023 4175 km 33 nocki
Wyjazdy 2024 1454km 6 nocek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości